Mikogo Feeds abonnieren Ihren XING-Kontakten zeigen

Vergabe   Auftragsvergabe vom 10.01.2022 13347 Berlin Ticketing and Access Control System and Support

AV-ID 257068

Ausführungsort: 13347 Berlin

 

Jetzt Leistungsbeschreibung einsehen >>

Privater Auftraggeber

13347 Berlin

II.1.4) Kurze Beschreibung: The LOC is looking for a contractor who will provide the following elements:
(this list is non-exhaustive)
• the sale and distribution of the event tickets through their technical system
• provide the access control system and devices required
• build the template and assist with managing the allocated seating map for the Opening Ceremonies
• Work with the LOC to build the events and framework of the events
• provide printing infrastructure for the LOC ticketing team in the months pre-event
• Execute the fulfillment of pre-event postal orders (including extra merchandise if bundles are purchased)
• Collection of the contact details of account holders, securing the usability by the LOC for marketing purposes (data rights to be retained by the LOC not the contractor)
• Merchant services and card processing including card reader provision onsite
• A Project Manager for the entirety of the contract and sufficient staff onsite to oversee system and troubleshoot (ground sellers and gate scanning staff to be volunteers provided by the LOC).
Further information will be found in the tender documents.



II.1.5) Geschätzter Gesamtwert
II.1.6) Angaben zu den Losen Aufteilung des Auftrags in Lose: nein

II.2) Beschreibung
II.2.3) Erfüllungsort NUTS-Code: DE300 Berlin
Hauptort der Ausführung:
Berlin, DE



II.2.4) Beschreibung der Beschaffung: The LOC is looking for a contractor who will provide the following elements:
(this list is non-exhaustive)
• the sale and distribution of the event tickets through their technical system
• provide the access control system and devices required
• build the template and assist with managing the allocated seating map for the Opening Ceremonies
• Work with the LOC to build the events and framework of the events
• provide printing infrastructure for the LOC ticketing team in the months pre-event
• Execute the fulfillment of pre-event postal orders (including extra merchandise if bundles are purchased)
• Collection of the contact details of account holders, securing the usability by the LOC for marketing purposes (data rights to be retained by the LOC not the contractor)
• Merchant services and card processing including card reader provision onsite
• A Project Manager for the entirety of the contract and sufficient staff onsite to oversee system and troubleshoot (ground sellers and gate scanning staff to be volunteers provided by the LOC).
Further information will be found in the tender documents.



II.2.5) Zuschlagskriterien Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt

II.2.6) Geschätzter Wert
II.2.7) Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 14/02/2022
Ende: 31/07/2023
Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein

II.2.10) Angaben über Varianten/Alternativangebote Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein

II.2.11) Angaben zu Optionen Optionen: nein

II.2.13) Angaben zu Mitteln der Europäischen Union Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein

II.2.14) Zusätzliche Angaben

CON/TIC03

Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems Beginn: 14/02/2022 Ende: 31/07/2023 Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein



Im Vollständigen Bekanntmachungstext

Ausschreibung

Verhandlungsverfahren

Dienstleistung

 

Bauportal, Bauausführung, VOL Lieferleistungen, TGA Technische Gebäudeausrüstung, EDV-Beratungs- und Dienstleistungen, IT-Beratung, Sicherheitstechnische Anlagen, Zutrittskontrollanlagen, Biometrie